آخرین اخبار
کد مطلب: 80012
ملي پوش استقلال: حق جدايي دارم! / سال گذشته حق استقلال قهرماني نبود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1635

به گزارش سلام لردگان، خسرو حيدري درباره تمديد قراردادش با استقلال، تغييرات مديريتي باشگاه، تيم ملي و ... صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

* از تمديد قراردادت با استقلال شروع کنيم.

- يکبار پس از برگشت از برزيل با علي نظري جويباري جلسه داشتم که صحبت خاصي هم درباره قرارداد نکرديم. نظري مي‌دانست که پيشنهاد جدي از آلمان دارم و قرار شد در جلسه دوم صحبت‌هاي‌مان را ادامه دهيم. در نهايت توافق‌مان بر اين شد که با استقلال قرارداد ببندم اما اگر شرايط رفتنم به تيم آلماني فراهم شود، اين حق را دارم که به آنجا بروم. در ليگ‌هاي اروپايي يارگيري ديرتر آغاز مي‌شود و طبيعتا ديرتر از ما هم تمام مي‌شود.

* به نظرت استقلال چه تغييري به نسبت فصل گذشته داشته است؟

- استقلال باشگاه بزرگي است و افرادي مثل من که چند سال است در اين تيم حضور داريم، تجربه بيشتري نسبت به ساير بازيکنان ديگر داريم و وظيفه‌مان هم سنگين‌تر است. فکر مي‌کنم بازيکنان خوبي در اين فصل جذب کرده‌ايم و با ارتباطي که ميان بازيکنان بوجود مي‌آيد، تعامل مناسبي ميان قديمي‌ها و جوانان تيم ايجاد مي‌شود.

* چه نظري درباره تغييرات مديريتي باشگاه استقلال داري؟

- در اين سال‌ها علي فتح‌الله‌زاده واقعا زحمت کشيد و با تمام مشکلات کار را جلو برد. اميدوارم آقاي افشارزاده که فرد سالم و ورزشي است، بتواند رشد استقلال را سريع‌تر کند و تيم را به موفقيت برساند. هيئت مديره فعلي استقلال هم تا جايي که از آنها شناخت پيدا کرده‌ام، يکدست و دلسوز هستند و مطمئنم به آقاي افشارزاده کمک مي‌کنند تا استقلال را به موفقيت برسانند.

* استقلال فصل گذشته نتايج خوبي نگرفت. امسال مي‌توانيد نتايج خوبي بگيريد و توقع هواداران‌تان را برآورده کنيد؟

- سال گذشته حق‌مان قهرماني نبود. در خيلي از ديدارها تيم برتر نبوديم اما بازي را مي‌‌برديم. امسال مي‌توانيم قهرمان شويم چراکه مشکلات‌مان کمتر از گذشته‌ است. تيم خوبي داريم و مدعي اصلي قهرماني محسوب مي‌شويم. اميدوارم بازيکنان جديد بتوانند به تيم کمک کنند تا استقلال جام را بالاي سر ببرد و دل هواداران را شاد کند.

* به تيم ملي برسيم. از تجربه جام جهاني هم صحبت کن.

- بازي با کره‌جنوبي که پيروز شديم و به جام جهاني رفتيم، جرقه خوبي براي فوتبال ما بود. اگر به جام جهاني نمي‌رفتيم پسرفت مي‌کرديم. هرچند بازي تدارکاتي خوبي براي جام جهاني نداشتيم و تنها آخرين بازي دوستانه ما، مناسب بود اما با اين وجود نمايش‌مان در جام جهاني خيلي خوب بود. مي‌خواستيم آبرومندانه در جام جهاني بازي کنيم و در بازي با نيجريه عملکرد خوبي داشتيم. در بازي با آرژانتين هم آنقدر خوب بوديم که هنوز هم زبانزد مردم است. در جام جهاني عملکرد دفاعي ما خيلي خوب بود و اگر خوش شانس بوديم، آرژانتين را مغلوب مي‌کرديم.

* از قهرماني آلمان خوشحال شدي؟

- بله، از بچگي طرفدار آلمان بودم. آنها 8 سال است که تيمشان دست نخورده و سرمربي‌شان هم تغيير نکرده است. آنها بهترين نمايش را داشتند و حقشان قهرماني بود.

منبع. جام

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس